NellieLindqvist

Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

give me the chocolate and nobody gets hurt.

Av Nelly - 18 juli 2011 20:08

Hejhej! :-) dagen på badet var super. Lite glass och mycket bad var mer än perfekt. Efter vi hade varit där så gick vi runt på stan och såklart skulle vi besöka som affärerna som jag hatar bl.a nån sportaffär... Efter det for vi och beställde från max, mums. Tog en lyxshake istället för en dricka. Stoppade lyxshake i frysen och nyss drakt jag upp den 5 stjärnor för choklad, jordgubb är väl lite si sådär, haha. Har inte nått mer att säga, hejsss!


 
 
Alexandra

Alexandra

19 juli 2011 05:22

Hej!
vinnaren av det valfria märkesplagget/produten är nu utsedd och finns länkad längst ned i det gamla tävlingsinlägget som du hittar på KATEGORIER>TÄVLINGAR!! och sen är det bara scrolla tills du hittar inlägget!

Nu har jag startat en till lika dan tävling där du kan vinna ett valfritt märkesplagg/produkt från bla converse, gucci, louis vuitton, victorias osv,

du får jättegärna vara med och tävla igen. Det är bara klicka här på länken för att komma till tävlingen;
http://vadfanskajagheta.se/2011/july/tavling-juli-vill-valfritt-markesplagg.html

http://vadfanskajagheta.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nelly - 9 augusti 2011 17:15

nyyy blogg : www.nellylindqvist.blogg.se besök och fortsätt läs, hejdoo" ...

Av Nelly - 4 augusti 2011 21:43

HEJ MINA FINA! Jag kommer få en systemkamera, är helt fuck*ng seriös. Ifall jag skulle göra 20 jonkningar så skulle jag få en systemkamera, jag lyckades. I början klarade jag ungerfär 2-3 och nu 20. Jag hade 3 dagar på mig, jag skulle såklart få upp ...

Av Nelly - 4 augusti 2011 10:03


hejhej! kände för att blogga lite, igår spelade vi match, vi förlorade med 2-1 mitt mål räckte inte hela vägen, dom var så långa och så stora. Nåja nu ska jag ta mig lite frukodt, hejs! :-)    ...

Av Nelly - 2 augusti 2011 14:37


hej. pallar seriöst inte att blogga, ska nog byta till blogg.se trotsallt då ska jag be Johanna eller Lisa hjälpa mig med bloggen.... träning ikväll, efter den kanske det blir att umgås med Johanna, får se, nåja hejdåå!   bilder i repris, jaaaa!!!...

Av Nelly - 30 juli 2011 16:41


Hej! idag blir det födelsefirande med mina b-rudar! Lisa är här och hjälper till att fixa och trixa innan dom kommer, det blir taco ätande och kika film, sound's good. Nåja nu ska jag trixa och fixa mig innan dom kommer, tjingelong!   hello old pic ...

Presentation


Hej! nyss klickade nu in på en blogg som styrs av en rätt galen tjej som älskar hanboll fotboll och såklart att fota! Kläder är mitt liv. Min närmaste kommer även dyka upp väldigt ofta. SPRID. Puss :)

Blogglovin

bloglovin

Blogresponse

Senaste inläggen

Länkar

Översättning / Translation

Kategorier

Bloggerfy

Annons


Skapa flashcards